پارکاب

هر آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند

هر آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند

عملیات ضدتروریستی سپاه و وزارت اطلاعات

سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۵۹ ب.ظ

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور از انجام ۳ عملیات موفق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت اطلاعات علیه تروریست‌ها در غرب کشور خبر داد.

حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور درباره شناسایی و دستگیری اعضای گروهک تروریستی که اخیراً توسط وزارت اطلاعات در غرب کشور صورت گرفت، گفت: این اتفاق برای سال گذشته بود که وارد کشور شده بودند و با مجموعه عملیاتی که انجام شد و همان‌گونه که وزارت اطلاعات بیانیه داد، اعضای این باند دستگیر شدند.

وی افزود: به‌طور کلی اقداماتی که سال گذشته و ابتدای سال جاری توسط دستگاه‌های اطلاعاتی کشور علیه گروهک‌های تروریستی، هم در مقابله و هم در دستگیری انجام شد، اقدامات بسیار خوب و مؤثری بود. این اقدامات مؤثر با همکاری سپاه پاسداران و نیروی انتظامی علیه گروهک‌های تروریستی در جنوب‌شرق به‌طور خاص و در جنوب و بخشی از شمال غرب کشور انجام گرفت.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور خاطرنشان کرد: در غرب کشور سپاه پاسداران ۲ مورد عملیات و وزارت اطلاعات نیز یک مورد عملیات علیه گروه‌های تروریستی داشتند که این عملیات‌ها موفق بودند و تلفات قابل توجهی به گروهک‌های تروریستی وارد شده است.

ذوالفقاری گفت: اقدامات دستگاه‌ها در مقابله با گروهک‌های تروریستی افزایش پیدا کرده و توفیقات بیشتری نیز در این زمینه کسب شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

همینجا از تمامی سربازان گمنام امام زمان (روحی له الفداه) و همچنین بزرگوارانم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تشکر خاص دارم.
آرزوی سربلندی میکنم ، خسته نباشید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۹
پارکاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">