پارکاب

هر آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند

هر آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند

ماجرای آب نخوردن والیبالیست های آمریکایی

سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۹ ق.ظ

یکی از فعالان حوزه و دانشگاه در صفحه اینستاگرامش توضیحی درمود یک شایعه در خلال بازی دیشب تیم ملی والیبال ایران و آمریکا منتشر کرد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام علی سرلک در خصوص مطلبی که در حین بازی تیم ملی والیبال ایران و آمریکا در گروه های مجازی منتشر می شد، با این مضمون که “بازیکنان تیم ملی والیبال آمریکا از دو ساعت قبل از بازی وارد استادیوم شدن و تا اذان مغرب تهران به احترام ایرانیان داخل استادیوم لب به آب نزدند”، نوشت: نمیتوانم بگویم آب نخوردن آمریکاییها بقول ارسطو آیا کار بدیست؟

باهر دلیل وتوجیه و انگیزه ای از جمله حتی ترس و فریبکاری و سیاست بازی و … کارشان نوعی احترام تلقی میشود.

بقول شهید مطهری جفاست که حرمله لعنت الله علیه را تیرانداز قابلی ندانیم. اگر چه تمام وجودمان از او لبریز از کینه و نفرت است ولی نشانه گیری اش که خوب است.

حالا حکایت آب نخوردن این تیم قدر والبته بازنده در برابر ایران است.

اولا چقدر زود بعضی مثل آب خوردن جو زده میشوند و شروع میکنند به مدح و ثناء آمریکا و از آن بدتر تحقیر و تعریض به فرهنگ و منش خودمان.

ثانیا چقدر ساده انگارانه بعضی – از جمله مسولان وزارت ورزش- تصور می کنند این میدان فقط ورزشی است و ازاثرات و ابعاد فرهنگی، سیاسی و اقتصادی اش غفلت می کنند و نسبت به آن طرح و برنامه مهمی ندارند.

این را هم اضافه کنم که تردید ندارم در این مسئله به ظاهر کوچک آب نخوردنشان، مشاوره و بلکه دستوالعمل از طرف دولتشان داشته اند.

به نقل از ظهور 12

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۲
پارکاب

نظرات  (۱)

۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۰:۵۲ وبلاگ نویس
سلام به به وبلاگ من بیایید
پاسخ:
سلام ممنون از شما ، باشه سرمیزنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">