پارکاب

هر آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند

هر آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند

۱۰۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

افسران - کار شایسته والیبالیست های آمریکایی

بازیکنان آمریکا وقتی در سالن تمرین میکردند تا وقتی که اذان در سالن گفته نشد لب به آب نزدند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۳۵
پارکاب

افسران - تبریک به خاطر برد شیرین

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۳۴
پارکاب

افسران - عکس یادگاری شهید چمران با غواصان

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۹
پارکاب

افسران - حضورتسلا بخش حضرت آقا

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۴۰
پارکاب
در شرایطی که موج احساس عدم امنیت نسبت به محصولات نرم‌افزاری صهیونیستی در حوزه فضای مجازی که به صراحت و با وقاحت هرچه تمام‌تر به تخلیه اطلاعاتی و جاسوسی از دولت ها و ملت ها مشغول می باشند فراگیر شده بود، به ناگاه برنامه پیام رسانی بر بستر تمامی سیستم عامل ها اعلام موجودیت نمود که شعار خود را امنیت قرار داده بود و اینگونه القا می‌کرد که گویا بر آن شده تا نگرانی های کاربران فعال حوزه شبکه های اجتماعی را برطرف نماید. اما آیا تلگرام، اپلیکیشن پیام رسانی که در میان کشورهای جهان، ایرانیان بیشترین استفاده را از آن دارند، به راستی امن است؟!

از آنجا که برخی از اعضای ناتو علی‌الخصوص کشورهای اروپایی مثل آلمان و انگلیس پدران اصلی ایجاد و تشکیل رژیم نامشروع صهیونیستی محسوب می‌شوند و اسناد متقنی نیز دال بر هبه سرزمین فلسطین با همکاری سعودی‌ها به یهودیان مهاجر توسط انگلیس وجود دارد و و آلمان نیز تا بدین روز کماکان بابت دروغ  هولوکاست به رژیم اشغالگر فلسطین غرامت می پردازد، اما به نظر می آید توافق جامعی جهت خدمت رسانی حداکثری به منافع صهیونیست ها در پس تعهدات دائمی آنان ایجاد شده که بسیار قابل تامل است.

اما در این مقال قصد آن داریم که پرده از اسرار این محصول مشترک جاسوسی برداشته و زوایای پنهان این ابزار خطرناک را به نمایش عموم گذاشته تا مشخص شود که تلگرام نه نرم افزاری امن برای کاربران بلکه مصحولی در خدمت امنیت دولت های صهیونیستی می باشد.

مدیر سایت تلگرام، پاول دروف و برادر وی نیکولای بوده که مدیر سابق شبکه اجتماعی وی کی (بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا بعد از فیس‌بوک) می‌باشد که به زاکربرگ دوم معروف است، جالب آنکه این شبکه ضد اجتماعی جزء سایت های محبوب در سرزمین های اشغالی و در میان صهیونیست هاست.

تلگرام

پاول دروف دارای مدرک دکتری زبان شناسی و از تیزهوش ترین دانشجویان دانشگاه سن‌پترزبورگ بوده و پدر وی نیز از یهودیانی است که استاد فلسفه دانشگاه محسوب می شود و در بدو شروع کلاس های خود قسمت هایی از “کتوویم” قسمت سوم “تنخ” را قرائت می‌کند.

پاول در جریان کودتای آمریکایی اوکراین، دستور سرویس امنیتی روسیه FSB را جهت مسدود سازی صفحات رهبران کودتای اوکراین در شبکه اجتماعی وی کی و دادن اطلاعات لیدرهای میدانی کودتا را رد کرده و عملاً باعث گردید که دولت روسیه که بر سر باقی ماندن اوکراین در اتحاد با خود یا پیوستن به اتحاد دشمنان خود تحت فشار بود، با وی برخورد کرده و وی نیز همراه با اعلام استعفاء خود سندی را دال بر فشار ولادیمیر پوتین و دستگاه امنیتی روسیه در وی کی انتشار داد و اعلام کرد هرگز به روسیه برنخواهد گشت. پاول قبل از خروج از طریق دوست هم دانشگاهی خود با پدر وی “مایکل میری لاشویلی” آشنا می‌شود و همراه با سرمایه وی شرکتی به نام “قلعه دیجیتال” را در آلمان ایجاد می‌کند که مرکز آن در “برلین” قرار دارد.

تلگرام

مایکل میری لاشویلی میلیاردر یهودی – صهیونیست روسی – گرجستانی و صاحب شرکت کسب و کار میری لاشویلی و یکی از بزرگترین تاجران طلا و جواهر دنیا و رهبر کنگره یهودیان روسیه است.

تلگرام

وی تاثیرگذارترین عضو WJC کنگره جهانی یهود بوده و در حال حاضر ساکن تل آویو است. مایکل از حامیان تجهیز ارتش رژیم صهیونیستی به آخرین سلاح های روز دنیا و افزایش بودجه نظامی این رژیم می باشد و بارها در کنگره جهانی یهود این موضوع را مطرح کرده است.

جالب آنکه سرور نرم‌افزار تلگرام در کشور انگلیس و شهر لندن بوده و این سوال بی‌پاسخ مانده که چطور می‌شود که شرکتی در برلین آلمان مستقر می‌باشد چرا باید سرور آن در لندن و آن هم بر یک سرور کاملاً دولتی که سایت های دولتی انگلیس بر آن سوار است باشد؟!

تلگرام

با توجه به اسناد یاد شده شکی نیست که تلگرام صرفاً به این دلیل ایجاد شده که با شعار تضمین امنیت کاربران خصوصاً کشورهای هدف صهیونیست‌ها در برهه‌‌ای که اسناد متقنی در باب جاسوسی و فروش اطلاعات توسط وایبر، واتس آپ و اینستاگرام و… در فضای مجازی پخش گردید و اذهان عمومی را مشوش ساخت در لوای این ادعای دروغین ماموریت جمع آوری اطلاعات کاربران اینگونه نرم‌‌افزارها را بدون وقفه ادامه دهند.

مایکل میری لاشویلی کیست؟

همانطور که بیان نمودیم مایکل میری لاشویلی سرمایه دار صهونیست که رئیس کنگره یهودیان روسیه (RJC)،عضو هیئت رئیسه کنگره جهانی یهود (WJC)، رئیس شرکت قلعه دیجیتال (تلگرام) یکی از اصلی ترین و مشوق همیشگی جنگ طلبی ارتش رژیم صهیونیستی بوده و است.

تلگرام

مایکل میری لاشویلی مدیر شرکت قلعه دیجیتال(Digital Fortress) که مدیر و سرمایه گذار نرم افزار تلگرام می باشد یک مهره امنیتی ساده محسوب نمی شود بلکه بجز مسئولیت های رسمی وی، او را می توان یک مدیر اطلاعاتی دانست.

تلگرام

مایکل میری لاشویلی در کنار معاون شاباک (شین بت)

در عکس زیر مشاهده میکنید مایکل لاشویلی کلاهی بر سر دارد که آرم یا نشان خاصی بر آن حک گردیده که برای کارشناسان نظامی امنیتی آشنا به نظر می آید. کسانی که با نیروهای ارتش اسرائیل آشنایی دارند به خوبی میدانند که هر شهروند صهیونیست مناطق اشغالی فلسطین، یک نظامی محسوب شده و طبق قانون داخلی اسرائیل غاصب باید یک محل خدمت نظامی را برای خود انتخاب کنند و در طول سال در خدمت واحد مربوطه بوده و در شرایط خاص نیز بطور کامل تحت فرماندهی رده نظامی مشخص قرار گیرند.

تلگرام

نشانی که به آن اشاره کردیم آرم “سایرت متکل” (סיירת מטכ”ל،Sayeret Matkal) یگان فوق ویژه ستاد کل فرماندهی و عملیات ارتش اسرائیل می باشد که بالاترین مرجع نظامی در دولت نامشروع صهیونیستی محسوب می گردد. نیروهای این یگان مستقیما از فرماندهی ارشد کل ارتش نجس اسرائیل جنایتکار دستور می‌گیرند. جالب آنکه در شرح ماموریت این یگان فوق ویژه آمده است: این نیروها مسئولیت تمامی «عملیات‌های ضدتروریستی»، «عملیات‌های پنهانی و مخفی در عمق خاک دشمن» و قابلیت «حملات ضربتی هم‌زمان» را بر عهده دارند!

تلگرام

جالب آنکه بسیاری از مسئولین طراز اول رژیم صهیونیستی سابقه حضور یا فرماندهی در یگان سایرت متکل را در پرونده جنایتکارانه خود به ثبت رسانده اند؛ از جمله جلادانی که می توان به نام آنان اشاره کرد؛ ایهود باراک، بنیامین نتانیاهو، شائول موفاز و نفتالی بنت(وزیر فعلی اقتصاد) می باشند که هرکدام در زمان خود فرماندهی این یگان یا بخش هایی از آن را بر عهده داشته اند.

سایرت متکل در حقیقت واحد شناسایی ستاد کل ارتش رژیم نامشروع صهیونیستی محسوب می شود و در جای دیگر از جزئیات ماموریت آن بیان شده است: “(conducting deep reconnaissance behind enemy lines to obtain strategic intelligence)” که ترجمه دقیق آن ” انجام شناسایی عمیق پشت خطوط دشمن برای به دست آوردن اطلاعاتی استراتژیک ” می باشد.

این یگان فوق ویژه که وظیفه این چنینی را بر عهده دارد صرفاً از افسران خبره اطلاعاتی – عملیاتی ارتش رژیم اشغالگر فلسطین تشکیل گشته و هیچ سربازی حق حضور در این واحد را ندارد، این نیروی فوق ویژه طبق اسناد تنها یگان نظامی – امنیتی رژیم غاصب اسرائیل محسوب می گردد که حتی کیدون (Kidon) نیز در عملیات های خود نیازمند تائید فرمانده این یگان می باشد. با تفاسیر فوق می توان تلگرام را تکاور نخبه اینترنتی ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی دانست که درواقع با شعار دروغین حفظ امنیت و حریم خصوصی کاربران که بعد از رسوایی تخلیه اطلاعاتی جاسوس‌کده‌های همیشه همراه وایبر، واتس آپ و اینستاگرام موج ناامنی را در جامعه کاربران این قبیل شبکه‌های ضد اجتماعی ایجاد کرده بودند، فعالیت خود را آغاز کرد تا براساس ماموریتی که برای این یگان فوق ویژه که در بالا بدان اشاره کردیم ترسیم شده ضمن شناسایی دقیق از خطوط دشمن خود به جمع آوری حداکثری اطلاعات استراتژیک آن اهتمام ورزد.

با این حساب باید دانست که تلگرام یک هواپیمای کاغذی سفید رنگ در آسمانی آبی نیست بلکه یک اپلیکیشن شناسایی مخفی کار است که می خواهد با نفوذ در عمق سخت افزار و نرم افزار کاربران اطلاعات آنان را رصد و تخلیه نماید.

شرکت قلعه دیجیتال ۲ دفتر رسمی در منطقه و شهر بوفالو در نیویورک(دفتر اصلی شرکت) و نیز در برلین آلمان(دفتر دوم) و یک دفتر پوششی به نام ریتز کارلتون در هرتزلیا در سرزمین های اشغالی فلسطین دارد و از نکات مهم و جالب توجه آنست که شرکت و تیم تجاری Vaizra که متعلق به پسر ارشد میخائیل میری لاشویلی و دوست و همکلاسی پاول دروف در دوران دانشگاه نیز می باشد در دو شهر از این شهرها دفتر داشته و به کارهای تجاری مشغول است.

نکته حائز اهمیت دیگر آنست که سند رسمی مدیریت و سرمایه گذاری شرکت قلعه دیجیتال نیز در فیلم ذیل بصورت کامل توضیح داده می شود و اکسل نف به همراه یدزحک میری لاشویلی را به ترتیب عضو هیئت مدیره شرکت قلعه دیجیتال و مدیر اجرایی آن و یدزحک میری لاشویلی را رئیس هیئت مدیره و پدر وی را سرمایه گذار اصلی این شرکت معرفی می نماید.

 

البته در سایت قلعه دیجیتال مدیرکل (مدیر داخلی) این شرکت را فردی یهودی – آمریکایی به نام مت گربر (Matt Gerber) معرفی نموده است که در سابقه او مدیریت شرکت‌های امنیتی حوزه سایبر که زیرمجموعه دولت آمریکا نیز بوده وجود دارد.

Venture village مرجع خبری اخبار ویژه دنیای تکنولوژی در اروپا که اتفاقاً این شبکه خبری نیز در برلین آلمان مستقر است! به صراحت بیان می دارد که قلعه دیجیتال شرکتی آمریکایی با اصالتی روسی (خانواده میری لاشویلی) در راستای توسعه نرم افزارهاست که مسئولیت ساخت و مدیریت تلگرام را به عهده داشته و دارد.

تلگرام

همچنین سایت و نشریه مشهور اقتصادی فوربز (Forbes) که متعلق به خانواده یهودی – آمریکایی اصالتاً اسکاتلندی‌تبار فوربز بوده و دفتر آن در نیویورک مستقر است و جزء موثرترین نشریه های اقتصادی دنیا محسوب می گردد در بخش روسی خود با اشاره به اینکه نرم افزار تلگرام متعلق به شرکت قلعه دیجیتال مستقر در آمریکا است بیان داشته که پاول دروف به عنوان مدیر تلگرام در این شرکت مسئولیت را پذیرفته است.

تلگرام

دیتا سنتر اصلی شرکت نیز در شهر کینگ واشنگتن و منطقه تاکویلا ( Tukwila) در نزدیکی سیاتل واقع شده است که این دیتا سنتر یک مرکز فوق سری و امنیتی محسوب می گردد. موضوع جالب دیگری که در این میان باید در آن تأمل کرد آنست که یکی از سه دیتا سنتر قدرتمند این غول بزرگ جاسوسی مرکز مدیریت شرکت TITAN و صاحب پروژه مخفی پهپاد گوگل و فیسبوک می‌باشد و این نیز سندی کامل بر مدیریت در سایه NSA به وسیله شرکت قلعه دیجیتال در کنترل و همکاری با جاسوس‌خانه‌ای دیگر فضای مجازی به حساب می‌آید.

موضوع به همین سادگی تمام نمی‌شود شرکت SABEY که خود جزء اولین دیتاسنترهای آمریکا و از اصلی‌ترین دیتاسنترهای جهان می باشد که به شرکت ها و سازمان های متعددی مانند ناسا و مایکروسافت و بوئینگ خدمات می دهد! زیر مجموعه شرکت قلعه دیجیتال (Digital Fortress) محسوب می شود. شرکت و فروشگاه آنلاین و مشهور “آمازون” نیز از جمله شرکت هایی است که از خدمات قلعه دیجیتال بهره می برد.

شرکت قلعه دیجیتال به جز امور مرتبط با فناوری اطلاعات و ساخت و ایجاد دیتاسنترها و همچنین نرم‌افزارهای مانند تلگرام که همه در خدمت و تحت مدیریت خانواده میری لاشویلی می‌باشد و به علت قرار گرفتن دفاتر آن در کنار سواحل کشور آمریکا و دسترسی به آب‌های آزاد موقعیت مناسبی نیز برای آنان جهت تجارت ها دیگر نیز فراهم آورده است.

مطمئناً هر عقل سلیمی می‌پذیرفت که پاول دروف، جوانی دانشجو که وی کی (VK) را نیز با سرمایه خانواده لاشویلی راه اندازی کرد نمی‌تواند به یکباره صاحب شرکتی به نام قلعه دیجیتال در آمریکا شود و او صرفاً یک مهره دست دوم و نمایشی روی صحنه بیشتر نیست و حتی شخصیت هایی مانند مت گربر یا اکسل نف نیز تنها افرادی امین برای قبول مسئولیت هایی از سوی دستگاه های امنیتی و شخصیتی نظامی – امنیتی مانند مایکل میری لاشویلی با واسطه پسر وی می‌باشد شخصی که در قامت یکی از بزرگترین رهبران کارتل‌های صهیونیستی جهان و فرمانده‌ای عالیرتبه و پدری معنوی در ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی شناخته می‌شود.

مایکل میری لاشویلی در طول این سال‌ها خود را تا حدی در بین مقامات رژیم صهیونیستی در دنیا موثر نشان داده است که نتانیاهو او را اینگونه خطاب کرده است: من بارها در جلسه وزیران و مسئولین کشور بیان کرده ام آقای لاشویلی سرمایه بزرگی برای امنیت اسرائیل است و ما شکرگذار!!این سرمایه هستیم،آقای لاشویلی از برادر به من نزدیکتر است!!او در همه ی مسایل مرتبط با امنیت اسرائیل از اینترنت و فضای مجازی تا کمک به ارتش قهرمان ما و پلیس شهری یک الگو در میان یهودیان ساکن در اسرائیل است!!!من امروز شخصاً به حضور شما رسیدم که قدردانی خود را از همه زحمات این برادر نزدیک و مهربان بیان کنم!!!

تلگرام

باید دانست قلعه دیجیتال که پروژه ای فوق سری و امنیتی برای سرویس های جاسوسی – تروریستی دولت های صهیونیستی قلمداد می‌شود را نباید موضوعی سطحی در نظر داشت همانطور که اشاره نمودیم، نرم افزار جاسوسی تلگرام در زمانی و با شعاری فریبنده وارد کارزار گشت که گویی حافظ امنیت کاربران اینترنت است و این چنین بود که با اضافه نمودن تمامی آنچه یک یوزر و حتی بالاتر از نیاز وی بدان احتیاج دارد تمامی جذابیت اغواگرایانه خود را بکار بست تا بتواند افراد بیشتری را به خود جلب نماید.کسانی که حتی کمترین شناخت ممکن را از تاریخ جهان دارند به خوبی می‌دانند که دشمنان اسلام، مسلمین و مستضعفین جهان جز به نابودی و حذف ملتی که به بردگی و استثمار آنان در نیاید راضی نخواهند شد و حال چه شده است که چنین نرم افزارهایی که میلیون ها دلار هزینه ساخت آنها شده است را در اختیار ما قرار داده است؟!

لازم به ذکر است بیشترین کاربران تلگرام،ایرانی ها هستند

*با تشکر از شبکه اطلاع‌رسانی دانا

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۰
پارکاب

افسران - فتح حجاب

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۸
پارکاب

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۱۷
پارکاب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۱۴
پارکاب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۴ ، ۰۸:۵۷
پارکاب

پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل روسیه دلیلی شد تا بسیاری از رکوردهایی که در مسیر ناکامی بود شکسته شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۴
پارکاب