پارکاب

هر آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند

هر آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند

مذهبی گری

چهارشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۵ ب.ظ

برخی  افراد دیندار هستند یعنی تمام رفتارهاشون دینیه ولی هر زمانی که به دینش و دینداریش نگاه میکنی حکمی از دین رو اجرا میکنه که دارای اولویت اول نیست واین روش ابلیسه.
ابلیس یه عارف بود،یه سالک بود،یه واصل بود و... بود یک جا یه اولویت رو قبول نکرد نگفت من به جای این که به آدم سجده کنم میخوام برم کاباره یا از نماز خسته شدم گفت من به جای این که به آدم سجده کنم جاش هزاران سال عبادتی میکنمت خدا که کسی نکرده باشه خدا در این وضعیت بود که بهش گفت دور شو و رجیم شد و عامل انحراف دیگران شد این جور آدمها از کفار بیشتر عامل انحراف میشن
و امان امان امان از مذهبی گری که کار دینی بدون اولویت می کنه.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۳
پارکاب

نظرات  (۲)

۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۸:۵۵ مداد سیاه
باسلام و خدا قوت وبلاگ خوبی دارید از مطالبتون بهره مند شدیم خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید http://medadsyah.blog.ir/مدادسیاه یه وبلاگ مخصوص نوجووناس
پاسخ:
سلام
عالی بود
 لینک شدید

۰۵ تیر ۹۴ ، ۲۱:۰۱ ذره ی ناچیز
خیلی خیلی قابل تامل
نکته نابی بود...

احسنت
الهی همیشه پا رکاب ارباب باشید

یازهرا...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">